***ShiiMaShii***

ShiiMa..ShiiMi..ShuuMu..ShuMi..ShaMa..ShaMii..

Wednesday, December 31, 2008

New YeAr 2009!!!!

Wah...2008 bakal meninggalkan kite....2009 pula dtg berlenggang2..,aku ngah pk aper aktibiti mlm new year aku ni..spt thn2 sudah aku meraikan ngan family aku kat depan pintu umah..yelar,bile dgr jer bunyik bunga api meletus letop...kitorg pun begegas kua cam owg gayat nengok dr sudt y jauh tp maseh bley dilihat dgn jelas..melalui aktibiti ini kite dpt menjimatkan kos minyk (sbb xyah bwk kete g dataran semta2 nk nengok fire flower)..tdk perlu berebot2...dan tmpt duduk pon mmg xterhad....hehehe..tp y penting..aku salu lupe nk pasang azam thn baru...asyik terlepas je...(mungkinkah aku ni bkn jenis y berazam???)...xpla..kpd kengkawan sume y ngaku kawan...hepy new year 1430H n 2009!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home