***ShiiMaShii***

ShiiMa..ShiiMi..ShuuMu..ShuMi..ShaMa..ShaMii..

Tuesday, November 25, 2008

HndbRek oOOoo HndBrEk!!!!

Nilar muka poyo pas berjaya bwk kete tnpa menurunkan hndbrek...huhuu...jahanam kete adik aku...jumaat lepas aku plan nk g membayo bil ngan memandu sndri ke bndar seremban y serba permai (kunun)..mlm tu aku da deal ngan adik nk gune kete dia..pg2 aku tepon membe aku(miskol jer sebenarnye..pastu dia kol blk..huhu)ajk dia teman aku..aku kata aku pikap dia..dia da ok aku pn g ar besiap2..pastu aku memberi arahan kpd adik aku kuakn kete dr tmpt parking (sbb aku lemah bab2 ni...almaklumla umah bnyk tembok-alasan ni)..pastu aku bg wit soh dia isi minyk (heran tol dia xmembntah pon) bile kete bertuka tgn..aku ngan kondifen nyer drive ler menuju ke umah membe aku tu..tp aku ase kete tu cam berat semacam..da tuka gear pon stil de bunyik len macam..aper kehei nih...pastu kete aku seringkali meloncat2 jika dibawa secara perlahan..huhu...sampai kat umah membe aku y bley dikatakan agk jauh jika berjalan kaki maupon berbasikal....pas stop kete mestiler nk naek kan hndbrek kn..tp aku nengok hnd brek aku da tersedia naek..uik..ropenye aku xtrunkan pon hnbrek sepnjg perjalanan....hampess kelapa...aku xsngka aku mmpunyai masalah lupa ingatan y amat seryes...(time tu jer kot)...hehehehe....

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home